» bymatildah -

en mysig promenad





Här är några härliga bilder från min och mina föräldrars promenix, det var super mysigt, fast lite kallt.
Vi var kanske iväg nån timme, och efter det handlade vi lite mat snabbt, sen när vi kom hem jobbade jag lite, men sen fick jag nog och plockade undan i mitt rum, och satte mig framför datorn, har nästan precis ätit middag och nu är det facebook och sånt som gäller! Ikväll blir det mys framför tvn, ska kanske kolla på Så mycket bättre, för mamma ville det, haha.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan, fin blogg du har!

Din design är verkligen super fin.. apropå design så har jag alltid velat ha en blogg på blogg.se men.. jag fattar ingenting, verkligen ingenting. Kodmallar, stilmallar, koder & sånt, fattar jag ingenting av. Så jag undrar om du skulle kunna tipsa om någon sida eller göra någon video eller så?

Du behöver såklart inte men.. kram!

2011-10-29 @ 20:09:14
URL: http://majzi.bloggplatsen.se
Postat av: FOTOGRAF ELIN LANDÉN

sv; åh tack! :') vad kul att höra!

2011-10-30 @ 07:36:23
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heeej! Jag ÄLSKAR din blogg, den e värsta drogen för mig haha xD Och jag undrar om du vill göra ett länkbyte. Jag har bara runt 80 läsare per dag(men statistiken stiger), men några av dom kommer SÄKERT kika in på din blogg. Hör gärna av dig! Kraaaam ;)

2011-11-01 @ 09:48:54
URL: http://meniee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahhaha skrev jag att jag ville göra ett länkbyte? Hhahaha, amen det vill jag iallafall ;)

2011-11-01 @ 09:49:49
URL: http://meniee.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera