» bymatildah -

inte haft nått internet




Hej! Förlåt för den hemska upptateringen, men vi har inte haft nått internet idag, men nu har vi det, så.
Kom hem vid ungefär halv 4, kollade i skol katalogen som kom hem idag, super mysigt, satt mig sedan och spelade lite sims, och sen blev det spanska plugg, vi har plugg på onsdag, det är därför jag pluggar spanska hela tiden, hihi. Har även varit duktig och rensat lite bilder på datorn och plockat undan lite i mitt rum!

Nu sitter jag inne på mitt rum och lyssnar på Veronika Maggio musik, hon är för bra ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kanske vill vara med i dagensblogg? :) http://dancingallday.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-forra-gangens-vinnare-1.html#comment

2011-10-24 @ 19:37:29
URL: http://dancingallday.blogg.se/
Postat av: FOTOGRAF ELIN LANDÉN

sv; tack! :') vad kul att du gillar dom!

2011-10-24 @ 22:00:07
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera