» bymatildah -

trött efter en suverän dag




Är helt trött just nu, men det har varit super kul hela dagen! Först spelade vi spökbollen, och min grupp vann inte, kommer nog nästan sist eller nått .. Sen åt vi grillad korv, och var ute i nån timme. Sen, Blev vi uppdelade i grupper och gick runt i skolan vid olika stationer typ, var lite spökligt och sånt läskigt, men det avslutades med mycket liv och sjungandes på sista stationen, haha!

Annars har jag precis pytt om till pyjamas efter en varm dusch, och nu blir det engelska plugg, puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

Sv: Jo, Ashley och Rob kommer vara där. :)

2011-10-27 @ 20:18:17
URL: http://oliviasandinpekka.blogg.se/
Postat av: carro

SÖTNOS !

2011-10-27 @ 20:49:20
URL: http://obsessedbyblck.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera