» bymatildah -

Sista dagen i januari, right?



Varit i skolan idag och segat som vanligt, folk börjar bli sjuka nu, så man får hoppas på att man inte blir sjuk tills semesten.. Efter skolan iallfall när jag åkt hem, åkte jag och mamma in till stan och fixade legg och handlade mat! Nu ska vi strax bänka oss framför tvn och se Top Model sverige, wowo! ♥

-- Finaste bilden jag har just nu, fin va? Tycker den är rätt gullig.. --
[lovar att min bloggning ska bli bättre, eftersom den är rätt kass just nu.. ]


Kommentarer
Postat av: Maria en av norrlands bloggar

Hej allt bra med dig ? vill du vara med i dagens blogg ?http://mariaenliten.blogg.se/2012/january/dagens-vinnare-och-dagens-blogg-1.html#comment

2012-01-31 @ 21:30:18
URL: http://mariaenliten.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera