» bymatildah -

ingen rubrik för tillfället..



rubriker är inte min grej..


Oj! Gud var tiden går undan, var det inte redan igår som min syster gick på bal? Redan lördag och bara en dag i skolan innan det är dags för skolavslutning! Igår var jag på fest hos maria och det var super roligt, drog hem runt 11 och somnade som en stock. Dagen idag har mest bestått av lite kikande i second hand butiker med syster och så, dunder gottigt grillad mat och kubbspelande. Hoppas ni har det bra och njuter av det soliga vädret, pussar!

Kommentarer
Postat av: malin [fotoblogg]

hallå :) tänkte bara fråga om du fortfarande följer mig på bloglovin? har haft en del som tagit bort mig dem senaste dagarna nämligen. om du fortfarande följer mig så skicka en printscreen på det till min mail [email protected], får jag inget mail så tar jag i sånfall bort dig från min lista :) ha det bra! kram

2012-06-10 @ 14:37:40
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera