» bymatildah -

två nya tröjor




Det blev allt lite lördags shopping idag ändå! Runt 11 slaget åkte vi in till staden, gick runt i affärer, åt på McDonalds, så nu känner man sig ju allmänt onyttig eftersom det blir chips och dipp ikväll framför melodifestivalen.. Heja danny Ulrik och Loreen!.. Jaja, iallfall, kom runt tre och där efter har det inte hänt super mycket, kollat på gamla videos och tagit lite kort! Men nu blir det chill resten av kvällen iallafall, ska ni se melodifestivalen ikväll? ^^

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den sista tröjan var riktigt snygg! Var har du köpt den? :)

2012-03-31 @ 12:04:21
URL: http://amandasplats.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera