» bymatildah -

just a funny day in my life



canon eos 550D + canon ef 50MM II f/1.8

Förlåt för den dåliga upptateringen idag, men det har varit fullt upp, slutade vid 11 efter en förmiddag med en massa redovisningar. Gick hem till Josefina med liza och maria, och gick till Netto och köpte chips och dipp och julmust. Vi åt tills vi var mätta (för mätta..) och skrattade, sen åkte jag hem, och då så vi att paketet från cdon hade kommit, med wii spelet Just Dance 3. Så full fart här hemma började vi dansa. Sen har vi ätit pannkaka, jag har fixat lite med designen och nu måste jag verkligen plugga!

Oy, vad tråkigt inlägg det blev o,o

Kommentarer
Postat av: Alhocfoto [FOTOBLOGG]

Låter underbart! :D Jag gillar verkligen bilden ovan, kontrasterna, kompositionen, ja hela bilden! :D



Sv: Tack! :)

2011-11-16 @ 19:29:50
URL: http://alhocfoto.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera