» bymatildah -

grejar inför spökbolls-turnering



Fake blod lite random ... c:

Hej! Har varit upptagen med annat stort sett hela dagen, har varit i skolan som vanligt, gjorde spanska provet, som nog gick rätt bra, efter det åkte jag och mina underbara vänner in till stan.
Väl inne satt vi oss på Mc'd och åt, och hade roligt såklart. Sen gick vi mest runt och kollade, köpte ingeting, hade inte råd. Haha, vi blev också fotade av nån Taiwan, dom tyckte kanske det var coolt med svenskar? (; Men iallfall, när jag kom hem började jag genast fixa, imorgon är det spökbolls-turnering i skolan, och höstfest, så man ska klä ut sig. Frågan är nu vad jag ska ha på mig, men har fixat en "blodig" tröja, som är "lite" läskig iallfall, haha.

Vi hörs imon på morronen antar jag, för vi börjar inte förräns ett! PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: YellowMonki

Haha vi ses imorrn då! :D

2011-10-26 @ 21:24:43
URL: http://yellowmonki.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera