» bymatildah -

It's raining



Hej, kom nästan nyss in genom dörren, hoppade av bussen och möttes av riktigt blåst, som senare blev regn. Sprang sista biten hem, jobbigt i motvind, hihi. Men nu sitter jag här och fikar lite, mjölk och chokladpudding, mums!

Dagen har gått rätt så fort, har haft slöjd hela dagen, oh, ska nog gå och ta lite foton på Vinyl-skivan som vi gjorde till en skål och min bok jag gjort i slöjden sen, men måste plugga spanska igen, men jag upptaterar mer sen då säkert, pussar ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

fin blogg du har! :)

2011-10-20 @ 16:39:04
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: Tack :)



Följa varandra via bloglovin'?

2011-10-20 @ 17:33:00
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: Har lagt till dej nu :) säg till när du har lagt till mej :D

2011-10-20 @ 19:22:18
URL: http://josefiiinss.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera