» bymatildah -

torn i svart och vit



canon eos 550d + canon ef 50mm II

Moshi Moshi allihop. Har precis duschat, så nu har jag tagit på mig mina varmasockar och min pyjamas, mys. Ikväll blir det nog datorn och tvn som vanligt, men det är så kvällar ska vara tycker jag. Måste nog också plocka undan lite i mitt rum, för imon följer min bästis alva med mig hem, roligt roligt!

Bilderna här ovan tog jag igår när vi var i stan och fotade, redigerade dom först i färg, men tänkte att det kunde vara kul med lite svart vita bilder, och det blev ju rätt fint! Hoppas ni har haft en riktigt bra måndag, pussar ♥

Kommentarer
Postat av: YellowMonki

Oh yeah! vi kommer ha de bäst imon!

Gud så duktig du är på att fota!

kram på dig! <3

2011-10-17 @ 19:44:46
URL: http://yellowmonki.blog.se
Postat av: LOUISE - MODE & FOTO

du fotar sjukt bra , tjejen!

2011-10-18 @ 08:42:02
URL: http://littlemisslucy.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera