» bymatildah -

ja, det var ett tag sedan..




Hejsan hoppsan tjoflöjt.

Jag ber verkligen om ursäkt för den ur usla blogg upptateringen den senaste veckan, men dagarna bara svissar förbi. Idag har jag varit med syster och far och seglat laser hos farmor och farfar, var livrädd när vi åkte ut och men jag klarade mig efter trill i sjön och sår på benen. Fick go mat hos farmor och farfar och då blev det bra igen.

Vad har annars hänt i veckan då? Målat huset nästan varje dag och tjänat pengar, umgåtts med la famila och bara tagit det lungt. Var på bio igår och såg the amazing spiderman i 3D, som var sjuuuukt bra ( och Andrew garfield var för sööt <3 ), så den kan jag helt klart tipsa om! Imorgon bär det av till mormor och morfar för en veckas mys med shopping, lite kalas och massa roligheter. Hoppas ni har förståelse för mitt dåliga bloggande, vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: Anna Lovisa - Budget fashion

Vackra bilder! :):)

Gillar din design!

Svar: tack!
bymatildah.blogg.se

2012-07-16 @ 10:18:15
URL: http://alovisa.blogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Vinn presentkort inne hos Edeal.se och köp dig en automatisk såsvisp, kanske en sufplatta eller ZUMBA FITNESS ? :) Allt du behöver göra är att gilla på facebook så är du med i dragningen!

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/july/tavling-vinn-presentkort-hos-edealse.html

Fler tävlingar hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-07-16 @ 14:04:16
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Läs det här innan du kommenterar:

FOTO:
- Alla foton har jag tagit om inget annat anges
- Jag redigerar mina bilder med pse7.
- Jag fotar med min kamera canon eos 550D, läs mer om min utrustning här

Bloggdesign:
- Inget från min bloggdesign får kopieras!


Övrigt:
- Jag är gärna med i veckans blogg - Jag försöker svara på era kommentaren så fort som möjligt!
- Elaka eller dumma kommentarer publiceras inte, men jag sparar dom!
- Kommentarer är super roligt, så kommentera på! ♥ !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



»Matilda, 13 år, Södra Sverige
Sommriga dagar. fin musik. underbara vänner. twilight. ben & jerry's glass. fotografi. blommiga kläder. ringar. kramar. sjunga. resor. converse. halsband. godis. romantiska komedier. one direction. familjen. vampire diaries. godis.


Startsidan .Bloglovin .Min kamera